Can we clean up this mess?

Toevallig las ik dit – naar mijn mening interessante – artikel in de Leeuwarder Courant. Ik heb niet heel veel verstand van Geert Wilders (de man praat zo’n manier dat ik het hoogstens vijf seconden kan volhouden om naar hem te luisteren (tegenwoordig bestaat er ook zoiets als een speech coach). Daarbij vind ik zijn kapsel niet om aan te zien; alhoewel dat misschien iets te subjectief is), de islam en de ‘moskee’ bij Ground Zero. Desalniettemin sprak dit stuk me aan:

(klik om te vergroten)

Ik vind het betreurenswaardig dat de normale, gemiddelde mens altijd het slachtoffer wordt van de daden van de extremist.

Peace.

PS. Van de eerste kolom missen zo nu en dan wat letters, maar gelukkig springen onze hersenen daar heel creatief mee om!

Geef een reactie

