If you take it personal, that’s okay.

It’s been a while.

Ondertussen…

  • draag ik sinds gisteren officieel de titel Bachelor of Arts! Het leek er eerst op dat ik alleen naar de plechtigheid zou moeten gaan, maar uiteindelijk waren m’n moeder, Esther en tante Rinske er. Dat was heel leuk. Na afloop gingen m’n moeder en ik eerst nog een hele auto vol spul uitladen. CD-rekken zijn namelijk niet zo handig om mee te nemen in de bus. We wilden met z’n drieΓ«n gaan eten bij BlaBla, maar daar was alles gereserveerd! Uiteindelijk aten we super lekker bij De Kleine Moghul. En omdat het donker was, het heel hard regende en het ontzettend druk was op de weg, reed ik terug naar huis. Dat zou een goede oefening moeten zijn.
  • heeft m’n vader werk, in IJmuiden. Er moet daar een productielijn gerepareerd worden en dat moet binnen twee weken af zijn. Daarom werken er nu 24/7 mensen in ploegendiensten. M’n vader moet nu wel zeven dagen per week werken, van zes uur ’s ochtends tot twee of drie uur ’s middags.
  • ben ik in een beetje nerveus voor de aflevering van Grey’s Anatomy van aankomende maandag. Ieeeh. Zelfs Tim zat zichzelf afgelopen maandag lichtelijk op te vreten op de bank. Ik niet natuurlijk. Ik ben ontzettend cool. Ik durfde alleen maar tussen twee vingers door te kijken, met m’n ogen halfdicht. Anyway: geen spoilers aub!
  • zijn de voorbereidingen voor het Halloweenfeestje in volle gang! Recepten worden getest, decoraties worden gemaakt en kostuums worden gecreΓ«erd
  • zitten de eerste zeven weken van het eerste semester er al bijna weer op. Ik hoop dat er na de twee leesweken een wat rustigere periode aanbreekt.
  • gingen Tim en ik donderdagavond naar Despicable Me. Het was geniaal. Gaat allen die film zien!

Peace!

Geef een reactie

