On a dark November day it fell upon me.

 

*haphaphaphaphap*

 

Toevallig vond ik een lijstje met The Top 11 Songs About Autumn. Ik ken alleen het merendeel van de nummers niet, daarom voeg ik November van Kingfisher Sky toe (:

Nu ga ik gauw m’n haar föhnen, want ik ga zo met m’n moeder naar de caravan. We moeten ‘m winterklaar maken, zodat ie in de caravanstalling kan.

Peace!

Een Reactie op “On a dark November day it fell upon me.

  1. Wat een schattige foto! (Al vind ik naaktslakken een beetje vies)

    Die foto’s van je vorige entry doen het trouwens ook gewoon weer hoor! Lag vast aan mij, het internet hier doet een beetje wazig dus misschien wilde het niet laden ofzo..

Geef een reactie

