Free your soul, reclaim your life, rise from the flame.

Nog een week tot het Halloweenfeestje van Tim en mij! Ik heb er heel erg zin in en ik vind het superleuk om te lezen en te horen dat andere mensen er ook naar uit kijken! Ik had niet verwacht dat zoveel mensen zo enthousiast zouden zijn over het verkleden, maar ik ben er wel blij mee. Ondertussen zijn Tim en ik met z’n tweeën op een regenachtige donderdag druk aan het knutselen geweest. Ik vond het namelijk een beetje onzinnig om bergjes geld uit te gaan geven aan plastic decoraties die ik hoogstwaarschijnlijk niet veel vaker ga gebruiken. Gelukkig bood internet ook hierbij uitkomst. En ons huis komt al aardig in Halloweensferen ^^

Een paar – redelijk nietszeggende – foto’s, want geheimhouding is leuk en mysterieus!

 

 

Nu ga ik weer even verder met proefschminken (:

Peace!

2 Reacties op “Free your soul, reclaim your life, rise from the flame.

  1. Hihi wat toevallig. Ik vond vanavond dat ik wel even toe was aan een studiebreak..
    Ik heb mijn Halloween-make-up-proefdinges net weer van mijn gezicht gepoetst ^^

    Ik heb er zo’n zin in *cheer*

Geef een reactie

