We’ll build a fire in your eyes.

Dusss. Deze maand ga ik heel vaak mijn nagels lakken. Om precies te zijn elke dag. En elke dag iets anders. Dit in het kader van mijn Day Zero Project, want het moet leuk en uitdagend blijven. Afgelopen zaterdag beet ik de spits af met lieveheersbeestjes! Want iedereen houdt van lieveheersbeestjes en toevallig val ik ook onder de noemer ‘iedereen’.

Het is leuk om elke avond inspiratie op te doen en weer iets nieuws te creëren. Het moeilijkste ‘ontwerp’ tot nu toe was dat van afgelopen maandag. De spatten zijn geblazen vanuit de smalle helft van een balpen. Het leek me heel simpel, maar al gauw kwam ik er achter dat het druppelen van de nagellak – richting, hoeveelheid, snelheid -, het blazen en het opvangen van wild rondvliegende nagellakspetters helemaal niet simpel was. ’s Ochtends was ik nog niet tevreden over mijn verrichtingen van de avond ervoor, daarom voegde ik nog extra spetters toe, waarvan het resultaat op de foto staat.

Kort gezegd: overal waar ik vertoef, stinkt het naar nagellak en remover :P

Peace!

PS. Ik heb dit weekend nog niets gebakken, zelfs geen cupcakes ): Gelukkig ga ik morgen samen met m’n moeder een mini-appeltaart maken.

3 Reacties op “We’ll build a fire in your eyes.

    • Nah, het valt tot nu toe wel mee. Ik olie m’n nagels en nagelriemen elke dag, gebruik een repairlak met vitamines en verwijder de lak met aceton- en alcoholvrije nagellakremover. Maar mocht het te erg worden, dan stop ik gewoon.

      En dank je (:

  1. Pingback: No one dared to speak of the terrible danger. « From the yellow windows of the last train.·

Geef een reactie

