You suddenly complete me.

Yeah Yeah Yeahs – Hysteric

[random gedachten en/of mededelingen]

  • Ik maakte vandaag mufins met havermout en bosbessen. Alleen gebruikte ik iets teveel suiker, dus zijn ze wat aan de zoete kant. Ik bakte er zeventien, ietsje teveel voor twee personen. Misschien moet ik gaan uitdelen bij de Jumbo. Alhoewel, ik denk dat de oliebollenkraammeneer daar niet heel blij van wordt.
  • Zaterdag kocht ik tijdens een supeflitsendsnellehippe actie van m’n moeder en mij bij Passo nieuwe schoenen! Of eigenlijk: nieuwe laarzen! Margje = blij. Ik wilde al heel lang laarzen en hikte ook al heel lang tegen het shoppen aan. Toen we de shopknoop hadden doorgehakt, was het eigenlijk niet meer zo moeilijk om te kiezen. Het is uiteindelijk het eerste paar dat ik zag en dat ik paste geworden (;
  • M’n hoofd zit zo barstensvol ideeën voor Sinterklaas dat ik tegenwoordig continu een notitieboekje bij me draag, zodat ik plotselinge ideeën meteen op kan schrijven. Ik moet een surprise maken voor Tim z’n tante Oegje en heb mezelf tot Hoofd Organisatie Piet voor het Sinterklaasfeest bij m’n ouders bekroond.
  • M’n nagels zijn nu bijna wel droog en Tim wil graag gaan slapen, dus ga ik dit posten en m’n tandenpoetsen en niet vergeten m’n lenzen uit te doen.

Peace!

5 Reacties op “You suddenly complete me.

Geef een reactie

