Lost, lost, lost my mind.

Vanochtend lag er een verse laag sneeuw over Groningen! Deze eerste sneeuw van het seizoen heb ik met kinderlijk enthousiasme meteen  gedocumenteerd ^^

(klik op een foto om ‘m te vergroten)

De rest van de dag bracht ik deels door op een congres, in de bus, op de fiets en op de manege. Blijkbaar had Variante besloten dat ik met mijn val van vorige nog niet genoeg was getest, want zodra ik op haar rug zat, vloog ze er bokkend en galopperend vandoor. Ik kon het haar niet kwalijk nemen, want ze had gewoon heel veel energie. De hele les heeft ze lopen briesen en elke voorwaartse tempowisseling werd beloond met een extra bries. Het is ook zo’n lief beest.

Ook ontdekte ik vandaag dat brie gevuld met cranberry’s lekker is. En dat het ook lekker is bij boerenkool. Yum.

Tot zover vandaag.

Peace.

Geef een reactie

