I follow the road at night, just hoping to find which puzzle piece fell out of me.

Them Crooked Vultures – Dead End Friends

Tussen neus en lippen door had ik al vermeld dat ik twee weken was gevallen tijdens paardrijden. Het was mijn meest pijnloze val ever. Voor Variante niet, want die zorgde ervoor dat ze de bakstukken van haar hoofdstel brak. Daardoor had ze nogal een gevoelige mond. Ik had niets, wat blijkbaar erg bijzonder was, want het moet er dramatisch uit hebben zien (nou zijn steigerende paarden meestal vrij dramatisch om te zien).

Anyway, afgelopen dinsdag- of woensdagochtend werd ik wakker en ik was ZO duizelig. Ik wist niet meer wat onder en boven was en kon me niet meer omdraaien in bed. Maar, zodra ik ging staan – dat kostte even moeite – was het voorbij. Ik liet het een beetje op z’n beloop en ging afgelopen vrijdag ook weer vrolijk paardrijden dus. De duizeligheid werd al minder als ik lag, dus dat was positief. Alleen, afgelopen weekend werd ik ook duizelig als ik stond, als ik zat, als ik achterover leunde, wanneer het warm was, wanneer ik moe was, gepaard met een lichte misselijkheid. Dus besloot ik toch maar even naar de huisarts te gaan. En schreef ik me eindelijk in bij een huisarts in Groningen.

De huisarts sloot een hersenschudding uit – waar m’n moeder blij mee was, want daar had ze zich nogal zorgen om gemaakt. Ik had gelukkig ook geen enge zenuwaandoening, want ik zag de handen van de dokter wapperen. De meest logisch verklaring zou een lichte verwarring van mijn evenwichtsorgaan zijn. Tijd zou het moeten helen. Ik denk dat dat inderdaad het geval is, want ik voel me al wel beter. Af en toe ben ik nog even flink in de war en zijn onder, boven en links en rechts niet te onderscheiden. Maar, ik mag gewoon paardrijden van dokter! (“Levensgevaarlijke sport.. ” (de dokter was leuk :3)) Hoera.

Anyway, nu ga ik weer gauw verder met nagellakken, want luipaardprint komt niet vanzelf op m’n nagels. En ik wilde ook nog vroeg gaan slapen..

Peace!

Geef een reactie

