Oceans have no memory.

Yeah Yeah Yeahs – Cheated Hearts

Hallo! Dat was alweer een tijdje geleden. In de tussentijd was ik druk met deadlines en surprises. Maar nu is Sinterklaas voorbij en is het deadlineleed een beetje verminderd/uitgesteld, dus is er weer wat tijd vrijgekomen om te bloggen!

Sinterklaas was leuk (: Vier december kwam de Goedheiligman langs bij m’n ouders en vijf december werd het feest gevierd in Leeuwarden, bij Tims opa en oma.

Ondanks het feit dat ik alle cadeau- en dichtzorg op me had genomen voor vier december, had bijna iedereen ook nog cadeautjes gekocht en/of gedicht. Met allerlei vreselijks zoals ijzel en sneeuwbuien in het verschiet, moesten we flink het tempo erin houden bij het uitpakken. Uiteindelijk viel het met de weersomstandigheden nog redelijk mee en kan ik met trots zeggen dat ik voor het eerst in het donker door een sneeuwbui ben gereden. ’s Middags had ik ook al door de verse sneeuw gereden en kwamen m’n vader en ik veilig aan bij het Nannewiid, dus ik vond dat ik mezelf wel een schouderklopje mocht geven ^^

Overigens was het jammer dat er net wat teveel sneeuw op het ijs lag om soepel te kunnen schaatsen. Ik ben blij dat ik waterdichte schaatsen heb, met een flap over de veters heen. En ik ben blij met mijn skibroek. En raad eens wie we tegenkwamen op het Nannewiid? Nou? Je raadt het niet, dus ik zal het maar zeggen: Jacob-Jan! Die jongen is opeens overal! Ik vond het redelijk bijzonder dat hij me herkende, want ik droeg een skipak en een muts die het grootste deel van m’n gezicht bedekte. Anyway, m’n vader en ik zorgden er min of meer voor dat hij en z’n vrienden niet in een wak zouden schaatsen (“:

Wat betreft de Sinterklaasavond bij m’n ouders: het was grappig om te zien dat twee mensen vaak hetzelfde soort cadeau hadden gemaakt. Ik had voor iedereen zelf een cadeau geknutseld en wat dingetjes gekocht. Voor m’n tante had ik een caravan geknutseld. M’n tante had een caravan voor m’n moeder geknutseld! Ook had ik voor m’n moeder een vaag memoding gemaakt met een lyrisch TelSellverhaal erbij (ze schoot trouwens helemaal in een lachstuip toen ze het voor moest lezen, het was hilarisch). En m’n moeder had voor Tim en mij weer een TelSellverhaal bij een bundel strookjes keukenrol, dat de was zou beschermen met een fijn laagje. (Tim en ik hebben namelijk vandaag een wasmachine gekocht, die hopelijk morgen bezorgd gaat worden ^^) Great minds think alike. Blijkbaar. ’s Zondags kreeg ik trouwens een superawesome surprise van SinterYolanda! Ik ga, zodra ik weer thuis ben, alles even fotograferen. Daar had ik zondag namelijk geen tijd meer voor, want ik was totaal uitgeput.

Zoals ik al zei hebben we vandaag een wasmachine besteld. Voor de geïnteresseerden, het is een AEG Lavamat 48540A. Het is leuk. Hij wordt morgen tussen 10:00 en 14:00 bezorgd.

Random mededelingen: ik maakte cheesecake muffins. Een geniale variant op de normale cheesecake. Waarschijnlijk zal vanaf morgen een kerstboom onze overloop sieren. Twee onderzoekscolleges in één semester volgen is zwaarder dan ik dacht. Ik ben de afgelopen dagen niet vergeten m’n nagels te lakken.

Peace.

5 Reacties op “Oceans have no memory.

  1. Volgens mij heb jij een prima memory, krijgen we nog wat van het tellsell-verhaal gepubliceerd want ik ben nu wel heel nieuwsgierig. veel plezier met de nw, wasmachine!

    • Ja en hij zei ook nog ‘Ik had je bijna niet herkend!’ toch?
      Volgens mij is hij gewoon stiekem een andoïde met scanogen, zodat hij mensen in vermomming kan scannen en herkennen. Man, ik word er bijna bang van :P

Geef een reactie

