Darling, I want to destroy you.

Afgelopen donderdag was een memorabele dag in meerdere opzichten:

  1. Onze wasmachine arriveerde. Het was een soort invasie: twee mannen belden aan, pakten een wasmachine uit, tilden ‘m uiterst handig naar boven, draaien aan wat schroeven en kranen, deden een stekker in een stopcontact, stelden wat in, gaven me een papier dat ik ondertekende en toen waren ze weer weg en stond er een wassende wasmachine in onze badkamer. In tien minuten! Bizar.
  2. De hele verdieping hing vol drogende en subtiel frisruikende was.
  3. Tim en ik kochten een kerstboom. Een echte, lekker ruikende, niet naaldenrondstrooiende blauwspar. En een piek. Pieken zijn een vereiste voor een echte kerstboom.
  4. Nee, meer memorabele gebeurtenissen waren er niet.

Foto’s van de lieftallige kerstboom! (die ik met heel veel omslachtigheden van m’n telefoon naar laptop heb kunnen transporteren)

Morgen is m’n moeder jarig! Ze viert het niet officieel en hoeft ook geen cadeautjes, dus ga ik wat bakken om toch voor wat feestvreugde te zorgen ^^

Peace.

Geef een reactie

