Watching the stars slide down to reach the end.

Oja! Ik heb nog niet eens m’n nieuwe kapsel geshowt!

Hoog tijd.

Na het maken van ontelbare mislukte foto’s, waar alleen een wazige pluk haar zichtbaar op is, heb ik besloten dat het moeilijk is om de achterkant van je haar op een degelijke wijze te fotograferen met je telefoon. Zo niet onmogelijk. Daarom alleen een zijaanzicht. Geloof me: mijn haar is cool. Ik kreeg de afgelopen week zelfs complimenten van hoogleraren.  (Hoogleraren klinkt cooler dan docenten) Dat zegt iets. Hoop ik.

image

Het korte gedeelte loopt achter in m’n nek naar beneden en de rechterkant van m’n haar loopt zo in een punt. Byebye lange, arbeidsintensieve lokken, hallo makkelijk wasbaar en kambaar haar (:

En ja, je zag het goed: ik heb Minions op m’n nagels :3

image

Peace.

Een Reactie op “Watching the stars slide down to reach the end.

  1. Woooow das wel.. drastisch! D:
    Ik denk dat ik er even aan moet wennen :P Of misschien vind ik het irl minder drastisch, dat kan ook. Wel makkelijk though!

    Je nagels zijn cool.

Geef een reactie

