Disjointed we scare ourselves with all that we wanna be.

Dream Theater – Panic Attack

Nieuw jaar, nieuwe kansen. Mijn nieuwsgierig oog viel vanochtend op een post op de WordPress-site, gericht aan mensen die meer zouden willen gaan bloggen in 2011. En ik voelde me aangesproken. Ik blogde de afgelopen maanden lang niet zoveel als ik zou willen. Dat is jammer, want bloggen maakt me blij. Dus heb ik besloten mee te doen aan ‘postaweek2011’. Postaday2011 was ook een optie, maar misschien iets te hooggegrepen.

Minimaal elke week een update dus!

Daarnaast:

MISSIE VAN DEZE WEEK – HOGE PRIORITEIT
HET KOPEN VAN NIEUWE SOKKEN EN KNIEKOUSEN

De Groningse en Friese winterlucht teistert mijn kwetsbare benen al veel te lang.

Kijk, het zijn sokken:

Als ik ooit nog een tijd over had én ik sokken had leren breien, zou ik deze sokken (maar dan met een iets andere kleurencombinatie) wel eens willen maken.

Peace!

Geef een reactie

