I’m not calling you a liar.

Geïnspireerd door de site What I Wore Today… In Drawings besloot ik mijn geweldige outfit, waarmee ik al het UB-gepeupel de loef afstak, op geheel representatieve wijze vast te leggen met potlood. Want ik kan heel goed tekenen.

(klik om te vergroten, zodat je mijn hele kleine handschrift ook daadwerkelijk kunt lezen)

Het tekenen en kleuren was leuk om te doen (: Ik acht mijn outfits eigenlijk niet interessant genoeg om er een post aan te wijden, maar dit heeft een verhullend creatief jasje eromheen. (Meestal vind ik outfitposts een heel klein beetje snobistisch – wat kan het jouw boeien wat een ander aanheeft? Je bent geen topmodel ofzo. Aan de andere kant is het ook best leuk om een kijkje in iemands kledingkeuze te krijgen. Tot zover mijn licht filosofische gedachten omtrent blogposts over kleding.)

Peace!

Geef een reactie

