On the palm of her hand is a blister.

Hallo. Mijn woensdag bestond uit een aantal activiteiten, zoals:


het eten van chocoladecakejes met roomkaasabrikoos topping. Daarnaast werkte ik heel hard aan de afronding paragraaf vier van mijn artikel voor Literatuur & Psychiatrie. En luisterde ik naar Reel Big Fish.

Tussendoor at ik een spinaziepizza als lunch, met extra pijnboompitten en olijven en keek ik HIMYM (Lees: ik huilde nogmaals van het lachen door Barney’s Dad-look-how-fast-I-can-run-dad-you’re-not-looking-stukje) en zei ik hoi tegen Tias.


Ook speelde ik Scrabble met Tim. FYI: Scrabble is niet lame. Scrabble is alleen voor coole mensen.

Ik las in de Allerhande – nog iets wat alleen aan zeer coole mensen is voorbehouden. Natuurlijk deed ik dat toen ik honger had en de hutspot nog nauwelijks hutspot was te noemen. Toen kreeg ik allemaal wilde ideeën over voedsel en dinnerparties en taarten. En nog meer honger. Mijn leven wordt totaal niet beheerst door voedsel.

Ik herontdekte mijn lavalamp en staarde ernaar totdat ik overal rode vlekken zag.


Tenslotte begon eindelijk met het haken van Yoda, voor Tim. En lakte ik mijn nagels, om wat nieuwe kleuren en glitters uit te testen. Daar heb ik geen foto van, want ik meende dat ik voorlopig wel genoeg nagellakfoto’s heb gepost.

Geef een reactie

