I’m right here, seven feet behind you.

Vanochtend was de slotbijeenkomst van Literaire Instituties en kreeg iedereen zijn artikel + formulier met cijfer en commentaar terug. Maar natuurlijk moest er, voordat we het betreffende formulier kregen, eerst worden geëvalueerd. Ik was behoorlijk nerveus en dat werd met de minuut erger. Punten van overeenkomst werden besproken en bij elk punt dat ik niet had verwerkt, kromp ik verder inéén.

Dit bleken gelukkig een hoop zenuwen voor niks te zijn geweest, want op mijn formulier stonden aantal terechte opmerkingen en het raadselachtige cijfer ‘zes à zeven’. Ik weet nog niet precies wat dat betekent, maar dat merk ik gauw genoeg wanneer ik één dezer dagen een blik ga werpen op Progress.

Aan het behalen van deze voldoende kunnen enkele conclusies worden verbonden:

  1. Ik faalde niet. (misschien een heel klein beetje, want ik had natuurlijk graag een acht gehaald, maar gezien de moeilijkheidsgraad die ik het college toekende, ben ik tevreden met mijn cijfer)
  2. Ik heb het gevoel dat mijn onderzoek ook daadwerkelijk relevant is voor het algemene onderzoek naar en beeld van middlebrow.
  3. Ik had het stuk voor mijn doen ruim voor de deadline af, wat betekent dat ik realistischer kan plannen.
  4. Ik kan het beste werken in een niet-eigen omgeving, zoals de UB.
  5. En de belangrijkste reden: ik mag nu officieel beginnen aan het schrijven van mijn masterscriptie. De eis hiervoor is namelijk het halen van één van de twee onderzoekscolleges.

Hoera!

Laat ik dit gaan vieren door een bezoekje te brengen aan de Ikea (:

Peace!

2 Reacties op “I’m right here, seven feet behind you.

    • Nou.. nog niet echt. Ik heb mezelf even rust gegund. Ik vond mijn onderzoek voor Literatuur en Psychiatrie wel heel erg leuk om te doen, vooral de mix tussen literatuur, wetenschap en ideologieën. Ik zou hier in principe wel iets mee kunnen doen. Maar dat is alleen nog maar een vaag idee ^^”

Geef een reactie

