Ticking off the days.

bron

Suddenly it hit me… Ik ben zaterdag jarig! Ik leef nog steeds in de veronderstelling dat het begin januari is, dus dat was eventjes een kleine schok.

De vraag die logischerwijs op dat besef volgde was: hoe en waar ga ik mijn verjaardag vieren? Daar had ik ook nog niet echt over nagedacht. Na een kort beraad is besloten dat ik mijn verjaardag in Groningen ga vieren. Mijn ouders zullen in ieder geval aanwezig zijn, misschien is ook wel mijn zusje van de partij, net zoals Esther & Rene en mijn tante. Andere mensen die willen komen, zijn bij deze ook uitgenodigd (:

Hoogstwaarschijnlijk zullen de festiviteiten bestaan uit het eten van taart en/of cupcakes, het voeren van diepzinnige en/of lichthartige gesprekken, afgewisseld met het drinken van zowel koude als warme dranken en misschien ook wel een korte wandeling door het Noorderplantsoen.

Tim vroeg me of – en zo ja: wanneer – ik ook een feestje wilde gaan geven. Een echt feestje, met drank en chips en zo. Ik had daar wederom nog niet echt over nagedacht. Maar: feestjes zijn altijd goed, dus waarschijnlijk kun je een dezer dagen een uitnodiging per mail verwachten.

Peace!

 

Geef een reactie

