But now my skies are turning grey.

Knutselen is leuk. Daarom kocht ik een poosje geleden tijdens Holy Stitch (geblogd) een doe-het-zelfpakket voor een taartpuntjessleutelhanger. En sinds ik nu weer zeeën van tijd heb – of in ieder geval pretendeer te hebben – ging ik aan de slag met naald, draad, vilt en kraal. Het resultaat mag er zeker zijn. Dat weet ik omdat mijn taartpuntje – staande op de tafel in de woonkamer – meteen de aandacht trok van zowel mijn moeder, zusje en vader. Bewijs van schattigheid/andere superlatieven:

(Het geheugenkaartje van m’n telefoon is een beeetje vol (hállo 2500 foto’s), vandaar deze foto die de originele kleuren niet helemaal recht doet)

Yay. Momenteel ben ik druk bezig met het fabriceren van nog twee taartpuntjes, om aan m’n moeder en m’n zusje te geven. M’n moeder wil ‘m gaan gebruiken als luchtverfrisser in de auto (ziehier de reden waarom m’n vader er niet één hoeft: hij kreeg van Sintermargje al een dennenboompje als luchtverfrisser) en m’n zusje gaat ‘m vast dragen als trots bestaansbewijs van haar geweldige grote zus. Ofzo.

Tevens: Tim en ik kochten vandaag slingers, voor mijn verjaardag. Want een verjaardag zonder slingers is als een decembermaand zonder pepernoten en chocoladeletters.

Omdat we (lees: ik) niet konden kiezen, kochten we gewoon maar alles wat de Hema aan slingerachtige versiering had. En ballonnen. Motto van de dag: een feest heeft niet gauw te veel slingers. Een tweede motto van de dag: met slingers erbij is het feestje pas compleet.

Peace!

3 Reacties op “But now my skies are turning grey.

  1. Oeh schattig!

    Ik moet mijn paddenstoelsleutelhanger ook nog steeds maken, maar ik heb het nog steeds druk. Dat, en ik weet eerlijk gezegd ook niet precies waar het pakketje zich bevindt. Hmmz.

Geef een reactie

