You know that history repeats itself over again.

Hoera!

Ik heb mijn interdisciplinaire onderzoekscollege ook gehaald! Met een zeven. Dat betekent dat ik twee zevens voor twee onderzoekscolleges heb gehaald.

*blij*

Het was een prettig gesprek met de docente van het vak. Ik heb veel geleerd van de bespreking van mijn artikel en heb een mentaal lijstje gemaakt van al mijn veelgemaakte werk- en schrijfvalkuilen. Zolang ik rekening houd met die kuilen en ze zo nodig stevig aanpak, moet mijn masterscriptie niet een ondoenlijk zware opdracht worden.

Anyway, om deze heuglijke feiten te vieren bakte ik chocolate chip cookies. En ze zijn lekker. Ook al drink ik er geen melk, maar thee bij.

Peace!

Geef een reactie

