Set guitars to kill.

Toen ik vanmiddag ging hardlopen, bespeurde ik de eerste tekenen van de lente. Natuurlijk had ik de sneeuwklokjes in de voortuin al gezien. Eerst voorzichtig wat groen loof dat uit de bevroren grond stak en een week later een compleet sneeuwklokjestuintapijt. Maar vanmiddag zag ik bladknoppen en katjes. En eenden. Ik wil dat de eenden dit jaar beter hun best doen met het uitbroeden van eieren, zodat ik tenminste blij kan zijn omdat ik schattige eendenkuikentjes heb gezien. (Natuurlijk sprak ik de eenden niet toe, dat zou raar zijn. En per slot van rekening was ik aan het hardlopen).



 

Peace!

Geef een reactie

