Now that you’ve found it, it’s gone.

Deze donderdag is nogal een low key-day. Daarom besloot ik eens wat nieuwe kleurencombinaties qua nagellak uit te gaan proberen. Zo voel ik me toch nog een beetje creatief en kleurtjes geven de dag wat eh.. kleur. Logische keuze toch?

Ik word blij van deze combinatie:

Van links naar rechts:

  • Essence: Break Through
  • Essence: Crazy Me
  • Essence: Check Me Out
  • Essence: Ready For Action
  • Catrice: MAN, GO Tango

Ow, en deze kaart kocht ik afgelopen dinsdag <3 Dit is zo’n kaart die ik waarschijnlijk nooit kan versturen, omdat ik ‘m zelf te leuk vind. Dat is trouwens iets waar ook mijn moeder en tante last van hebben. Laatst stuurde mijn moeder me een kaart waarvan ik wist dat ze ‘m al heel lang bewaarde. Die heeft eerst een poos op m’n bureau gestaan, toen aan m’n muur gehangen en nu zit ie in mijn bewaarkaartenbakje. Yup, ik ben erg (‘:


Peace.

Een Reactie op “Now that you’ve found it, it’s gone.

  1. Pingback: Damn, I think I took a photo of my ear again! « From the yellow windows of the last train.·

Geef een reactie

