Revenge will surely come.

Is deze jurk met theekopjes niet schattig? Emmy tekende ‘m en eigenlijk zou ik best zo’n jurk willen. Misschien zonder strik, maar zeker wel met theekopjes.

Eigenlijk wil ik dat het warmer weer is, zodat ik gewoon een shirt kan dragen zonder me af te vragen welk vest ik daarbij aan ga doen en of dat vest niet in de was is en of het vest wel lekker zit en niet te koud of te warm is en of ik gewone sokken of kniekousen of enkelsokken aan ga doen. Ik wil buiten op blote voeten lopen. Ik wil ook graag naar de kapper en m’n haar blauw verven. Ik denk dat het eerste een haalbaarder doel is dan het tweede.

Zonet kwam Cherry Lips van Garbage opeens voorbij (dank u shuffle van Winamp). Dat was lang geleden! Het bracht me meteen terug naar de vierde klas; wiskundelessen en Alette die het nummer in haar hoofd had. Ik heb het daarna dagen achter elkaar non-stop geluisterd. En ook nu nog blijft het catchy en blij (:

Peace!

Geef een reactie

