Pick a star in the open sky.

bron

Woooh! Herinnert iemand zich dit nog? Ik weet nog dat ik op de basisschool samen met m’n klasgenootjes ook onder zo’n soort parachute doorrende. Volgens mij dacht ik vroeger altijd dat het een lekke ballon was. That makes sense, want Joure is het epicentrum van ballonactiviteiten, dus zouden wij best tijdens onze gymles een oude, kapotte en afgedankte ballon kunnen gebruiken.

Het rennen onder het doek door was altijd het hoogtepunt van de gymles. Waarom eigenlijk? Was het gewoon de spanning om zo snel mogelijk aan de andere kant te komen, zonder dat je tegen iemand anders opknalde? Of zit er een verborgen opvoedkundig principe achter ten behoeve van de ontwikkeling van het kind? Ik moet Tims moeder misschien maar eens vragen, zij is per slot van rekening kleuterleidster. [/prettyrandom]

Peace!

Geef een reactie

