I will not loose you to the mad parade.

Via Yvonne ontdekte ik een geniale site genaamd 8tracks. Het heeft qua principe en lay-out wel wat van Last.fm. Het is leuke is dat je er je eigen mixtapes van minimaal acht nummers kunt samenstellen en uploaden. Dit doe je door muziek van je eigen computer te uploaden. Na het toevoegen van een beschrijving kun je ervoor kiezen om je mixtape te publiceren of alleen op te slaan. Bij publicatie kunnen andere mensen dus ook naar het door jouw samengestelde rijtje nummers luisteren en hierop reageren. Superhip is dat de nummers die je dan luistert ook gescrobbled kunnen worden. Hoera!

Naar aanleiding van mijn stage die donderdag echt vol van start gaat (daarom daar donderdag meer over) maakte ik voor mezelf een Blijf-rustig-Margje-het-komt-goed-blijf-gewoon-ademen-playlist.

Taadaaaa:

http://8tracks.com/mixes/249857/player_v3

Peace!

PS. Ik kon helaas niet alle nummers die ik wilde uploaden, omdat 8tracks alleen maar mp3 of mp4 bestanden accepteert. Blijkbaar is bijna de helft van mijn Winamplibrary wma (want: geript van cd in WMP). Bummer.

PPS. DIT.

2 Reacties op “I will not loose you to the mad parade.

  1. Jaa, dat is een coole site ^^ Heb je btw ook Spotify? Das een programma met (ongelovelijk veel) muziek, scrobbelt ook, en je kan er ook playlists mee maken/delen :p

    • Ik heb geen Spotify, hoewel ik er wel van heb gehoord en laatst op Last.fm zag dat het sinds kort ook scrobbelt. Binnenkort maar eens proberen dan ^^

Geef een reactie

