It’s the first day of spring.

Omdat mijn telefoon de afgelopen week nogal wat probleempjes vertoonde (probleempjes die ervoor zorgden dat ik een nauwelijks functionerende en hoogst frustrerende telefoon had), ging ik afgelopen vrijdag naar de Vodafonewinkel. Blijkbaar liep mijn telefoon op een oude firmware versie, die voor problemen zou kunnen zorgen – en wat dus bij mij inderdaad het geval was. De oplossing was simpel: een nieuwe firmware versie. Alleen betekende dat wel dat mijn hele telefoon gereset zou worden. Anyway, ik had contacten, foto’s, video’s, muziek en andere zaken opgeslagen op de computer. Dat kon ik gelukkig zo weer overzetten. Helaas zou ik wel al mijn apps verliezen. Gelukkig kon ik me de meeste nog wel herinneren. Met een genezen telefoon scrolde ik door de Androidmarket en kwam ik een aantal intrigerende apps tegen. EΓ©n daarvan was de Pudding Camera.

Jawel, Pudding Camera. Ik heb geen idee waarom of wat precies, want de hele app is in het Japans/Chinees/Koreaans, maar gelukkig zijn de belangrijkste knopjes pictogrammen. Bij andere opties raad ik wat er staat en zie ik wel wat er gebeurt. EΓ©n van de opties van de app is de ‘moving-optie’. De camera maakt vier foto’s kort achterelkaar – van een bij voorkeur bewegend object – en plaatst deze als een soort lamellen over elkaar. Dat levert een interessant resultaat op. Vooral bij niet- of nauwelijks bewegende objecten, zoals Teun, krokussen en sneeuwklokjes of Timo. Ow, en een hand.

*fotospam*

Klik vooral op de foto’s om ze te vergroten! (:

Peace.

Geef een reactie

