It’s his birthday!

Vandaag is het Tims verjaardag. Een prachtige dag om jarig te zijn!

We begonnen de dag met vers- en zelfgebakken croissantjes en cadeautjes uitpakken. Tim had zijn grootste cadeau van mij precies een week geleden al gekregen, namelijk: een kaartje voor Blackfield. (Wat overigens superawesome was.) Verder had ik wat kleine dingetjes gekocht. Anyway, ’s middags kwamen zijn opa en omi hierheen. Het was de eerste keer dat ze hier kwamen. Onze verdieping deed ze heel erg denken aan de zolderkamers waar zij hadden gewoond. Het deed mij heel erg beseffen dat Tim en ik het eigenlijk maar luxe hebben qua ruimte en apparatuur e.d. Toegegeven, het is een halve eeuw later.

Later op de middag kwamen ook Tims ouders en zusje en mijn moeder. Omdat het zulk mooi weer was, gingen we ook nog even een stukje door het Noorderplantsoen wandelen. Prachtig! Én: we zagen twee eenden met ieder zes pykjes. *totaal gelukkige Margje*

Na een kommetje preisoep en wat stokbrood vertrok iedereen in een zwart (regenboogkleurig) busje. Het was een hele gezellige dag ^^

Peace!

PS. Wanneer iemand anders jarig is, voel ik me ook altijd een beetje jarig. Is dat raar?

Geef een reactie

