Koninginnedag.

De vrije markt op Koninginnedag: het ene jaar bespeur je werkelijk alleen maar troep, het volgende jaar kom je met een tas vol leuke spulletjes thuis. Koninginnedag 2011 was voor mij een dag vol onderhandelen, sjouwen met spul en blijheid. Mijn belangrijkste aankoop van de dag: een typemachine!

     

Yay! Ik ben er heel blij mee (: En dat voor vijf euro. Nadat we (Tim, zijn vader, moeder en zusje en ik) weer thuis waren, heb ik een spoedcursus ‘Hoe ga ik met een typemachine om?’ gehad. En daarna hebben we met z’n allen om de beurt halve romans getypt. Er moet eigenlijk wel een nieuw lint op, ik ben van plan even te zoeken op internet en misschien heeft m’n tante nog ergens een doosje liggen met oude linten van m’n pake. Dat zou wel nostalgie ten top zijn.

Overigens kocht ik ook nog twee kommen (50 cent!), 2 bollen wol (40 cent!) en een boek van Renate Dorrestein.

Een geslaagde en gezellige dag!

Peace.

Geef een reactie

