Damn, I think I took a photo of my ear again!

Terwijl ik een tijdje geleden door de Folkingestraat in Groningen liep, viel mijn oog opeens op een klein winkeltje, waar voor de etalage een  rek stond met allemaal ansichtkaarten. Ik hou van het uitzoeken, kopen, schrijven en versturen van kaarten, dus logischerwijs liep ik naar het rek. Allemaal schattige, grappige en mooie kaarten, zoals bijvoorbeeld in deze post. Het was zo’n winkeltje waarvan je je opeens afvraagt hoe het mogelijk is dat je er nog nooit eerder bent binnen gelopen.

Anyway, tegenwoordig stalk ik het ‘Plint-winkeltje’ regelmatig. (Kent iemand Plint? Het is een ‘bedrijf’* dat gedichten op van alles en nog wat drukt). Laatst kocht ik er weer een aantal kaarten en ik vind ze zo leuk dat ik ze graag even wil laten zien ^^

 

Op één of andere manier doet de cirkel van katten me denken aan onze buurt. Ik vind het een leuk idee om te denken dat alle katten op een mooie zomeravond verzamelen en bijkletsen over hun baasjes en hun luie leventjes.

 

Yay! Kaarten <3 Nu ga ik me klaarmaken voor mijn scriptieafspraak! Hopelijk zijn mijn inleiding en methodologie deze keer beter. *fingerscrossed*

Peace.

*Bij gebrek aan een betere formulering.

2 Reacties op “Damn, I think I took a photo of my ear again!

  1. Ja, Plint is geweldig, ik heb zelfs plakband en een winkelwagenmuntje van Plint, en stickers voor wijnflessen.
    Altijd als ik bij de boekenwinkel ben, kijk ik even wat er nog meer is, zoals die geweldige zakdoeken met snikgedicht…
    Ik heb ook plintposters in mijn leslokaal!
    Heb ik al gezegd dat ik van gedichten en ‘beelden’ houd?

Geef een reactie

