Keep calm and drink tea.

Soms ben ik op het ene moment bezig met de inleiding van mijn scriptie en typ ik dingen over New Historicism en soms ben ik op het andere moment opeens theepotten aan het googelen en kijken mijn moeder en ik verrukt naar alle verschillende soorten theepotten die het internet ons te bieden heeft.








(Deze site heeft ook hele schattige theemutsen!)


Klik op de foto’s om naar de originele sites te gaan.

Ik vind de dandelion, de vogeltjes en het indianenmeisje de leukste theepotten. (En het indianenmeisje is momenteel in de aanbieding! Waarom heb ik geen credit card? ):)

Welke vind jij het leukst?

Peace!

Een Reactie op “Keep calm and drink tea.

  1. Het Russische meisje!
    Ik wil nog eens een paar theemutsen breien, ik heb nog een patroon voor een “skull”-theemutst en ook een voor een “christmaspudding”. Garen heb ik ook wel, maar tijd wat minder, helaas.

Geef een reactie

