Holy Stitch!

Holy Stitch!

Door allerlei drukte en stress ben ik helemaal vergeten te bloggen over Holy Stitch! (En stiekem ook om in de afgelopen week te posten, ssst!) Het was weer een creatieve bedoening in de Blokhuispoort in Leeuwarden (: Laat ik meteen maar even laten zien wat ik deze keer heb aangeschaft:

(klik om te vergroten)

Met de klok mee: FSC-goedgekeurde keukenhandschoenen, om droge handen door het afwassen te voorkomen – lootjes, om de dierenambulance te sponseren – robothorlogeketting!, yay, superawesome!, het is een robotketting met een klokje erin en de jongedame die ze verkocht was ook docente (geschiedenis). Zelfs de grootste klier uit V4 vroeg geïnteresseerd wat voor ketting ik om had (; – vlaggetjes van gerecycled plastic – printplaatsleutelhanger voor Tim, gemaakt van een afgekeurd (volgens Tim) moederbord – zes handgedrukte kaarten, met vogeltjes, wortels en andere leuke dingetjes.

Ik ben er blij mee!

Peace.

PS. Het was de bedoeling dat één van de vakdidactici morgen op lesbezoek zou komen. Was. Ik was erg druk bezig met het voorbereiden van een les over samengestelde zinnen, werkwoordstijden en bedrijvende en lijdende vorm, toen mijn coach me opbelde en me liet weten dat de les eigenlijk niet door kon gaan. Blijkbaar heeft de roostermaker hem niet helemaal goed begrepen en is het vijfde uur – mijn vijfde uur! – uitgeroosterd. In principe betekent dat dat ik morgen voor een lege klas les zou gaan moeten gaan geven en aangezien dat niet helemaal de bedoeling is, is het lesbezoek maar even uitgesteld.

Net als mijn trein vanmiddag. Die was ook opeens uitgesteld kwam gewoon niet meer opdagen.

Geef een reactie

