Stippels.

Echte zusterliefde is ervoor zorgen dat niet alleen zij, maar ook jij ziek wordt. Echt waar.

Anyway, Franka was zaterdag ziek, maar ze moest wel werken. Het was de feestelijke heropening van de biologische winkel – nu met gezellige zithoek, taart, broodjes, thee en koffie – en het hele team draaide op volle kracht. Ik had het met haar te doen.. Ze heeft de hele dag staan afwassen en rondrennen met hoofdpijn en koorts. Zonder klagen. En de dag werd op de valreep – dankzij de zon die toch nog besloot door te breken – een groot succes!

Een vervelende bijkomstigheid van Franka’s niet fitte toestand was dat ze mij blijkbaar besmette, want ik voelde me zondagavond niet heel jofel. ’s Ochtends heb ik me toch maar naar Winschoten gesleept, zonder de broodnodige stapels zakdoeken. Nog een halfslachtig lesje gegeven en toen linea recta naar bed. Ik heb de afgelopen 2 1/2 dag bijna niets anders gedaan dan slapen. En dat hielp blijkbaar, want ik voel nu in ieder geval geen pijnlijke voorhoofds- en bijholtes, misselijkheid, koorts, duizeligheid en keelpijn meer. Plus: ik verbruik niet meer een pakje zakdoeken per uur.

Om die heuglijke feiten te vieren ging ik uitgebreid douchen (dat was best vermoeiend) en besloot ik mijn nagels te lakken. Via een andere blog was ik gestuit op dit design en ik vond het wel het proberen waard! Check overigens haar andere posts, ze maakt hele mooie dingen. Tim was zelfs bereid te stoppen met gamen toen ik hem haar Doctor Who nagels liet zien (;

image

image

image

Details (vlnr):
Essence – Let’s Get Lost
Essence – In The Jungle (Show Your Feet collectie)
Hema – nr. 82
Essence – Very Berry (Show Your Feet collectie)
Essence – What Do U Think?
Hema – basecoat
Seche Vite topcoat

Yay! Ik ben er erg blij mee en ben zeker van plan om binnenkort andere kleuren- en stippencombinaties te gaan proberen. Ik ben alleen bang dat dit design niet heel lang gaat blijven, omdat ik nog een stuk of drie andere dingen heb die ik graag wil gaan uitproberen! ^^”

Peace!

PS. Ben ik de enige of zijn er meer mensen die de Ebay-sites maar lelijk en onoverzichtelijk vinden en er niet mee om kunnen gaan?

3 Reacties op “Stippels.

    • Graag gedaan en dankje! Ik ben ook al bezig geweest met een intergalactisch gebeuren, volgens de tutorial die jij ook had gebruikt, dus bedankt ^^

  1. Pingback: Day 11 & 12: polka dots & stripes | From the yellow windows of the last train.·

Geef een reactie

