Galaxy nails.

Ik vertoef weer helemaal in nagellaksferen en ben gisteren en vandaag bezig geweest met intergalactische nagels, met het volgende resultaat:

Yay! :D Persoonlijk vind ik dat de foto ze niet helemaal recht doet, maar dat ter zijde. (Let vooral niet op mijn nog-niet-helemaal-schone-en-nogal-droge-nagelriemen!)

Ik ben nog van plan om op mijn duimnagel een melkwegafbeelding te maken, maar dat komt morgen wel. Voor wie nu denkt: dat wil ik ook; hier is een tutorial! (gevonden op deze blog).

Hieronder volgt een waslijst van lakken die ik heb gebruikt voor deze nagels:

  • Hema – basecoat
  • Catrice – I Wear My Sunglasses At Night (basiskleur)
  • Etos – Effect Nails (lichtblauw)
  • Essence – Let’s Get Lost
  • Essence – Underwater
  • Essence – Cool And The Gang
  • Essence – Ultimate Pink
  • Essence – Gabriella (Twins collectie)
  • Catrice – Lucky In Lilac
  • Essence – Where’s The Party?
  • Essence – I’m a Berliner (Love Berlin collectie)
  • Hema – nr. 82 (mintgroen)
  • Hema – nr. 76 (geel)
  • Hema – nr. 06 (wit)
  • Essence – Hello Holo
  • Seche Vite topcoat

Peace!

Een Reactie op “Galaxy nails.

  1. Pingback: Day 19: galaxies | From the yellow windows of the last train.·

Geef een reactie

