Want wie schrijft, die blijft.

Een tijdje geleden zag ik op deze blog een post over handschriften. Handschriften zijn leuk. Ik vind het altijd leuk om te raden van wie ik bijvoorbeeld een ansichtkaart toegestuurd heb gekregen aan de hand van het handschrift.

Ondanks het feit dat schrijven één van de meest cognitief belastende processen schijnt te zijn, zorgt schrijven ook voor de stimulering van creativiteit en helpt het bij het verwerken en vormen van herinneringen. Genoeg redenen om die pen dus op te pakken! (:

Mijn handschrift heeft zich in de loop der jaren behoorlijk ontwikkeld, maar zoals ik nu schrijf, schrijf ik al vrij lang. Ik merk wel dat door de invloed van mijn studie – snel college aantekeningen opschrijven – mijn handschrift ‘versneld’  is. Ik schrijf steeds meer letters aan elkaar en kan eigenlijk ook niet meer rustig schrijven.

Anyway, hier is het lijstje met vragen waar ik antwoord op gaf, voel je vrij om het ook te beantwoorden!

  1. What’s your (blogger) name?
  2. What’s your blog name/URL?
  3. Write ‘The quick brown fox jumps over the lazy dog’.
  4. Favorite quote?
  5. Your favorite song?
  6. Your favorite bands/singers?
  7. Anything else you want to say?
  8. Tag three to five other people?

Tadaaaa!

Oh, btw, sinds gisteren heb ik ook TUMBLR. Yeah, I dunno. Volg me als je graag foto’s van nagels, katten en random pretty things wilt zien.

Peace!

Een Reactie op “Want wie schrijft, die blijft.

Geef een reactie

