Mixtape Monday, v. 4

En toen was het alweer augustus! De tijd vliegt – behalve als ik me in de UB door een droog medisch handboek over beri-beri worstel.

Hoewel ik mezelf heb voorgenomen om niet meer te zeuren over het weer: de overgangen van koud naar warm naar nat naar droog maken me moe en een beetje lamlendig. Daarom dacht ik: laat ik een actieve Mixtape maken. Eentje die me van zoveel energie voorziet dat ik van deze week een enorm productieve week kan maken! Een week waarin ik regelmatig blog, hard werk aan mijn scriptie en elke avond afwas.

Mixtape IV

Peace!

Een Reactie op “Mixtape Monday, v. 4

Geef een reactie

