Pretty nails

Yay, nagels lakken! Ik voel me altijd super geïnspireerd wanneer ik een aantal nailartblogs heb bekeken. Hieronder een kleine selectie (lees: fotospam!).

De laatste tijd vind ik een donkere crème lak met glitters op de nagelpunten erg mooi. Ook glitter met een matte topcoat erover is mooi.

bron

bron

Deze holografische lak is zoo cool. Ik heb laatst al Nfu-Oh flakies besteld, maar ik denk dat ik deze binnenkort ook maar eens bij mij thuis ga laten bezorgen (H). ZO SHINY.bron

Een prachtige variatie op het bekende rozenthema.bron

Een Konad stempel manicure met een holografische lak. Wauw (:bron

Ik moet ook nog eens een zakje veren kopen. Ik vind dit er wel heel mooi uitzien, want soms lijken de veren een beetje apart op de nagel geplakt. De steentjes en ringetjes maken het echt af.bron

Super shiny multichrome!bron

Oeeeehh.bron

Skittle-nagels zijn altijd vrolijk en zomers (:bron

Deze nagels zo zijn ontzettend gedetailleerd! Echt ongelofelijk! Zweinstein <3bron

Een tijdje geleden heb ik ook een dergelijk design gemaakt. Ik vind deze kleurtjes ook heel prachtig.bron

That made me happy! ^^

Geef een reactie

