Feeling blue.

Oké, mag ik even ratelen over nagellak?

Nadat ik op All Lacquered Up een post had gelezen over Bold Beautiful Blues, breidde mijn (reeds zeer uitgebreide) wishlist zich nog wat meer uit. Ik merk dat ik de laatste tijd veel donkere kleuren draag en een voorliefde heb voor blauw, dus deze exemplaren kan ik bijna niet weerstaan!

Rescue Beauty Lounge Piu Mosso, NARS Night Flight, China Glaze Skyscraper en Sparitual Blue Moon. Deze zijn stuk voor stuk bijzonder, vaak bijzonder gemaakt door de glitter. Blue Moon is een prachtige duochrome met flakies.

En dan een aantal diepblauwe nagellakken uit mijn eigen collectie:

Koh Blue Universe, Kleancolor Blue-Eyed Girl, Essence I’m a Marine Girl en Essence Cool And The Gang. Op deze foto’s lijken I’m a Marine Girl en Cool And The Gang erg gelijk, maar de eerste is veel donkerder van kleur en heeft kleine shimmers. Cool And The Gang is een awesome feldonkerblauwe kleur. If that makes sense. En dan Blue Universe. Laatst gekocht toen Tim en ik naar Amsterdam gingen. Het was één van de lakken die al superlang op mijn wishlist stond. En toen had ik ‘m eindelijk! Het is een donkerblauw lak met grijze ondertonen, fijne zilveren glitters en multichrome flakies. Hij is awesome.

Overigens heb ik laatst mijn hele nagellakcollectie in kaart gebracht. (Yep, ik heb geen leven ^^”) Klik hier om een blik te werpen! (NB: Stiekem is deze lijst al niet meer up to date; ik zal ‘m binnenkort updaten).

Een Reactie op “Feeling blue.

Geef een reactie

