Chocoladekunstwerk.

Bonbons. Kleine, zoete kunstwerkjes die er niet alleen prachtig uitzien, maar ook nog eens in een hemels smakenpalet uiteenvallen op je tong.

Omdat ik me graag zo nu en dan kunstenaar wil voelen – wie wil dat nou niet? – heb ik me al meerdere keren gewaagd aan het bonbonmaken. Meestal met ontevredenheid als gevolg. Misschien komt dat door mijn ridicuul hoge verwachtingen. Waarschijnlijk wel.

Anyway, toen ik deze foto zag, kreeg ik direct zin om me weer eens een middag bezig te houden met het maken van bonbons. Want zeg nou zelf, het zijn toch kleine kunstwerkjes?

bron

 

Deze bonbons zijn gemaakt door bakkerij Früute in Los Angeles (helaas niet om de hoek) en ze zien er werkelijk prachtig uit! Op hun prachtige site kun je alle chocoladekunst uitgebreid bekijken; en ook nog eens vanuit verschillende perspectieven.

Ben ik de enige bij wie het water in de mond loopt?

4 Reacties op “Chocoladekunstwerk.

Geef een reactie

