Favoriete kaarten van oktober.

Het is alweer november! De tijd gaat zo ontzettend snel. Ik kan me nog niet helemaal voorstellen dat het straks misschien weer gaat vriezen of sneeuwen, dat er kerstdiners worden gegeven en het ook alweer bijna 2012 is.

Anyway, afgelopen maand ontving ik weer veel leuke kaarten via Postcrossing. Hieronder mijn favorieten van oktober:

Toegestuurd gekregen van Wil, uit Nederland. Deze kaart deed me denken aan een Dikkie Dik boekje van stof waar m’n zusje vroeger helemaal gek van was.

Deze kaart heb ik al eerder laten zien, hij komt uit Duitsland.

Jaa, mijn eerste Moomin kaart, van Lina uit Finland! Moomin zijn een soort Barbapapa’s, gecreëerd door de Zweedse Tove Jansson. Hun avonturen worden verteld in een serie boeken, strips en een televisieserie. Toen ik in Finland was, kwam ik ook veel Moominspulletjes tegen. (Daarom kocht ik Moomin tandpasta, die nog steeds staat te pronken in mijn kast. Synthetische aardbeiensmaak en -geur is niet helemaal aan mij besteed.)

Deze kaart heb ik gekregen van Ana uit Portugal. Een leuk gezicht, al die was!

Ooh, kijk, nog een kattenkaart! Valt het op dat ik een kattenliefhebster ben? Deze kaart is van Michael uit Deutschland. Michael is lid geworden van Postcrossing om zijn vriend heel veel verjaardagskaarten vanover de hele wereld te laten ontvangen. Zijn vriend Thomas wordt namelijk op negen november vijftig jaar oud. Ik vond het een erg sympathieke en originele actie en heb Thomas daarom ook een verjaardagskaart gestuurd. (Met Jip & Janneke, ballonnetjes en een Friese verjaardagsboodschap erop!)

Ik ben benieuwd wat november mij allemaal gaat brengen qua post!

Geef een reactie

