Mini piñata’s!

Toevallig vond ik deze mini piñata tutorial, toen ik op zoek was naar DIY ideeën voor kerstkaarten.

Ik vind ze helemaal geweldig en heb bedacht dat ik voor mijn 23e verjaardag een piñata party moet hebben. Glitter, snoepjes, piñata’s, crêpe papier en ballonnen! Een beetje zoals dit, maar dan met een iets hogere gemiddelde leeftijd:

Trouwens, hier zijn ook nog een gouden alligator piñata tutorial en een cijfer piñata tutorial!

YAYYY!

Ik voel me helemaal feestelijk opeens. En hongerig.

PS. Ik ga niet de glittertroep opruimen!

8 Reacties op “Mini piñata’s!

    • Jaa! Dat is een goed idee! Want ik heb al zo lang niet meer Viva Piñata gespeeld. Op een gegeven moment gingen al m’n dieren elkaar opeten of doodmaken of werden ze ziek en toen had ik niet zo’n zin meer. Ik zou eigenlijk m’n tuin opnieuw moeten gaan inrichten.. Hmm. Misschien ga ik vanmiddag wel weer beginnen ^^

      (Volgens mij zijn er nu twee Viva Piñata spellen.)

  1. Ik ga dit jaar nu dus echt kerstpinata’s maken! Leuk voor iedereen iets onder de boom, rendiertjes, engeltjes, kerstmannen….
    En ik kon dat leuke friebeltje boven de “n” niet zo snel vinden.

    • Nog zo’n goed idee! Ik voel me helemaal geinspireerd! Misschien kan ik wel kerstkaartpiñata’s maken.. Hoewel, dat lijkt me vrij moeilijk.

      (Voor het friebeltje druk ik op shift en dan de toets naast de één, helemaal links, en dan de n!)

  2. Ok, die had ik nog niet eerder nodig!
    Ik heb een nogal grote koekjesuitsteker van een rendier, die wil ik als omtrek gebruiken. Die is dan nog 1 dimensionaal. Voor kaarten zou je ook zoiets kunnen gebruiken en dan de papierfranjes erop plakken (net zoals die heerlijk foute Spaanse dansereskaarten).
    Jouw piñata’s hebben hier wel wat teweeggebracht, een vlaag van creativiteit waait door het huis.

    • O, dat is vindingrijjk. Ik heb ook een rendier koekjesuitsteker, volgens mij eens bij de Ikea gekocht. Eén dimensionale piñata rendieren met franje op een kerstkaart zijn een leuk idee! Ik bedenk me net dat ik dan bijvoorbeeld een kerstboodschap ‘in’ het rendier (dmv een soort luikje dat opgetild moet worden) kan schrijven.

      Ik voel ook flink wat creativiteit borrelen!

  3. Pingback: Knutselkerst « breieninpeking·

Geef een reactie

