In galop

Een klein beetje fotospam:

bron

Dit vindt de elfjarige in mij echt geweldig. Mijn kamer was vroeger behangen met paardenposters (niet overdreven) en dit is een fantastische creatieve versie ervan.

bron

Deze zelfgemaakte eikeltjes zien er vrolijk uit!

bron

Dit moet ik binnenkort eten. MOET.

Ik heb trouwens een nieuw blogthema ingesteld, omdat ik het wel weer eens tijd vond worden voor iets anders. Ik ben er nog niet helemaal tevreden over en sommige dingen missen ook nog, dus als iets het niet doet/mist: ik probeer het op te lossen!

2 Reacties op “In galop

    • Ja, super schattig! En vast ook SUPER LEKKER! (Ik heb zo’n honger. Ik moet geen foodblogs lezen als ik honger heb, ik weet het, maar het is zo moeilijk).

      En dankje ^^ Ik vind ‘m wel mooi licht. Maar ik ga nog even aan Tim vragen of hij misschien een paar dingetjes handmatig kan veranderen.

Geef een reactie

