Paradise

bron
(kwam ik zomaar tegen op Tumblr; Gemma Correll is altijd awesome)

Vandaag is een productieve dag! Ik deed veel dingen die ik al lang uitstelde. Dus nu is er weer wat meer rust in mijn hoofd. En rustige hoofden zijn goed!

Nu ga ik nog even de Postcrossingkaart, die ik zonet uit de brievenbus haalde, lezen en registreren, een andere kaart schrijven en misschien zo nog even naar de supermarkt om ingrediënten te halen voor een pepernotentaart. En vanavond ga ik lekker werken aan mijn surprises en gedichten.

Yayyy.

O, en omdat ik dit liedje al een paar dagen in mijn hoofd heb:

Geef een reactie

