Favoriete kaarten van november

Het is alweer december! December is altijd een drukke maand: mijn moeder en zusje zijn in december jarig, we vieren Sinterklaas (yay!), er zijn kerstdiners om voor te bereiden en natuurlijk gaan mijn zusje en ik op Oudejaarsdag oliebollen bakken met buurvrouw Esther.

Maar eerst: mijn favoriete Postcrossing kaarten van november!

De eerste twee kaarten zijn nog van oktober, maar ik vond ze te leuk om ze niet te posten. Toevallig kreeg ik deze beide kaarten op dezelfde dag.

Deze kaart is van Wyendi uit Singapore. Hij arriveerde al na zes dagen! Dat vond ik best wel snel.

En nog een Jetoy-kaart uit China, van Yuan.

En dan nu de mooiste kaarten van november:

Dit exemplaar is ook afkomstig uit China en gestuurd door Rita. Op de achterkant van de kaart schreef ze dat dit een foto is van de provincie Sichuan. Volgens haar is het een geliefde plek! (het ziet er in elk geval prachtig uit)

Kijk nou eens wat lief! Afkomstig van Helistin uit Finland.

Deze prachtige kaart is van Jolanda, uit Nederland.

Haha, ik moest lachen om deze kaart van Alexandra uit Duitsland. Hij had een tijdje in haar badkamer gehangen (wat me persoonlijk niet de meest geschikte plek lijkt voor een kaart, maar dat ter zijde), daarom ziet ie er wat gehavend uit.

Een kaart met een recept! En niet zomaar een recept: PECAN PIE! Yay! Ik ben zo blij met deze kaart van John en ik ben van plan om binnenkort traditionele Amerikaanse pecan pie te gaan maken, mét behulp van dit recept (:

Ik zou willen dat het (gekapte en vervangen door een lame ass vijver en geluidswal) bos achter ons huis er ook zo uitzag. Kijk nou eens! Een beek, mini-watervalletjes en prachtige herfstbomen. Wauw. Ik ben een klein beetje jaloers op Susannah uit Canada.

En deze kreeg ik gisteren nog op de valreep binnen, van Victoria uit Rusland!

Mocht je nou heel nieuwsgierig willen zijn en/of geen genoeg kunnen krijgen van het kijken naar kaarten, dan kun je hier nog mijn postcard gallery zien.

Ik ben benieuwd of ik ook kerstkaarten ga ontvangen in december! (Wat me eraan herinnert dat ik binnenkort ook eens moet beginnen aan het fröbelen van mijn eigen kerstkaarten.. Hmm.)

2 Reacties op “Favoriete kaarten van november

Geef een reactie

