Day 1: red

Voor de eerste manicure van deze challenge koos ik een nagellak die ik al vrij lang in mijn bezit heb, maar vreemd genoeg nog nooit had gebruikt!

Ruby Red Slippers, van Deborah Lippmann. Ruby Red Slippers heeft een zwarte jelly basis, waarin grote en kleine rode glitters zitten. Als basis gebruikte ik Black Is Back van Essence. Ook gebruikte ik een basecoat (van de Hema) en Seche Vite topcoat.

En dit is het resultaat!

In gewoon daglicht.

In zonlicht.

Ik vind deze combinatie van zwart en rood erg chique. Ruby Red Slippers lakte prima; de glitters spreidden goed uit en ik hoefde ze niet uit het potje te vissen. Het enige nadeel was dat de lak door de vele glitters vrij bobbelig opdroogde, maar dat was met een laagje topcoat verholpen. Trouwens ook niet onbelangrijk: Ruby Red Slippers is een glitter is die redelijk makkelijk te verwijderen is. Hoera!

Nieuwsgierig? Hier is het hele assortiment van Deborah Lippmann te zien.

Geef een reactie

