Day 2: orange

En we gaan verder met dag 2 en het thema oranje! Zoals in mijn stashpost al te zien was, heb ik vrij weinig oranje nagellak. Ik weet niet precies hoe dat komt; misschien is er wel weinig oranje nagellak op de markt, of misschien houd ik meer van knaloranje, in plaats van weeïge perzikkleurtjes. Gelukkig had ik voor Sinterklaas een aantal lakken van OPI gekocht – nog niet gebruikt – en één daarvan is een oranje glitter.

OPI Extra-va-vaganza! en Sephora Gothik. Extra-va-vaganza! is een glitter nagellak, met voornamelijk oranje en zilveren glitter, maar er zit ook geel, roze, blauw en groen in. Gothik is een donkergrijze lak, met hele, hele fijne zilveren en blauwe shimmer.

Deze foto is een beetje onscherp, maar je ziet zo wel de verschillende kleuren glitter.

Achteraf gezien was Gothik misschien een beetje onnodig, want Extra-va-vaganza! dekte prima in twee lagen. Ik heb wel twee lagen topcoaat aangebracht, omdat de glitter vrij bobbelig is en ik graag gladde nagels wil. Deze manicure was overigens al een paar dagen oud, vandaar dat er bij de hoekjes wat slijtage is. Die slijtage valt trouwens reuze mee, want normaliter bladdert mijn nagellak al af zodra ik vijf minuten op de manege ben…

Ook leuk: wanneer je deze nagellak draagt, pakken mensen je hand vast om de kleur eens beter te bekijken én regent het complimentjes!

Geef een reactie

