Favoriete kaarten van januari

Ik ben er een beetje laat mee, maar hier zijn mijn favoriete kaarten van januari 2012!


Deze kaart kreeg ik uit Amerika: een kat die aan yoga doet! Blijkbaar bestaan er (only in America?) yogacursussen voor katten. Ik betwijfel of onze katten zo’n cursus nou rustgevend en heilzaam zouden vinden.. Volgens mij houden ze veel meer van slapen op de bank.


Deze Duitse kaart deed me een beetje denken aan Sirius, één van onze vroegere katten.


Echte stoere mannen drinken thee uit porseleinen kopjes! (uit Nederland)


Over porselein gesproken.. een prachtige kaart uit China, met een afbeelding van delicaat porselein. (Als of mijn moeder gedachten kan lezen, krijg ik opeens thee geserveerd in een porseleinen kop).


Een schattige kaart uit Oekraïne.


Haha, ik vind deze kat zo leuk (uit Amerika afkomstig).


Ik heb geen idee wat daar voor Russisch tekstje staat, maar dat is ook niet nodig, want kijk eens naar die schattige bever! Eekhoorn? Cavia? Hamster? Kerstboom? Zwemband? Eigenlijk heb ik vrijwel geen idee wat er op deze kaart staat afgebeeld, maar schattig is het wel.


En als laatste, Pim en Pom.

Geef een reactie

