Day 3: yellow

Een nadeel van het hebben van veel nagellak is: keuzestress. En daarom duurde het ook zo lang voordat ik eindelijk dag drie van de 31 Day Challenge postte; ik kon niet besluiten welke lak ik wilde gaan dragen.

Ik had eerst een lichtgele nagellak met zilveren shimmertjes, maar dat vond ik toch niet leuk genoeg. Na veel gepeins (ja, echt!) besloot ik voor de combinatie van zwart en goud te gaan. Ik had eerst mintgroen en goud in mijn hoofd, maar vond dat mintgroen teveel afleidde van het thema ‘geel’. Ik koos voor:

Hunt Me If You Can van Essence is een zwarte lak met hele kleine zilveren flakies erin, afkomstig uit de Vampire’s Love collectie. In bepaald licht lijken er ook wat gouden flakies in te zitten. Helaas zie je daar niets van op deze foto.. De gouden glitterlak is van China Glaze en heet Blonde Bombshell. Deze is afkomstig uit de Eye Candy kerstcollectie van 2011; een collectie die geΓ―nspireerd is door (op?) Marilyn Monroe. Blonde Bombshell heeft grote hexagonale glitters, fijne ronde glitter en kleine stukjes strookjesglitter. Toen ik deze collectie kocht, dacht ik dat Lorelei’s Tiara mijn favoriet zou worden, maar tot op heden heb ik die nog niet gedragen en Blonde Bombshell al drie keer!

Ik vind zwart en goud altijd een chique combinatie (:

Dit is:

  • Hema basecoat – 1 laagje
  • Hunt Me If You Can – 2 laagjes
  • Blonde Bombshell – 1 laagje (dun! Deze glitter dekt erg goed)
  • Seche Vite topcoat – 1 laagje

Op naar dag vier, met groen als thema! Ik heb het gevoel dat dat ook nog een lastige keuze gaat worden..

Geef een reactie

