Day 4: green

Een andere nadelige bijkomstigheid van het hebben van veel nagellak: je verliest snel het overzicht en vergeet hierdoor de mooiste lakken.

Zo ook met deze nagellak: All Access van Essence. Laat je niet foppen door de sticker, want ik heb deze lak al minimaal 2/2,5 jaar. Toen ik gisteren eens door mijn berg groene potjes heenging, viel mijn oog opeens op dit exemplaar. Nog nooit gebruikt! Ik kan me nog herinneren dat ik deze lak kocht, maar hem daarna te donker en te ‘Kerstig’ vond om hem het hele jaar door te dragen. Intussen ben ik van deze ‘seizoensvisie’ afgestapt en daar ben ik blij om! All Access is een prachtige donkergroene kleur met mooie fijne shimmers.

In de schaduw en in gewoon daglicht (hieronder te zien) vallen de shimmers niet heel erg op. Het lijkt gewoon een mooie, donkergroene kleur, soms met een zwarte ondertoon.

In zonlicht licht All Access helemaal op! Eén grote sprankelfeestje op mijn nagels ^^ Ik vind het een hele chique kleur (volgens mij zeg ik dat elke keer), die absoluut niet alleen rond de Kerstdagen hoeft te worden gedragen.

Dit is:

  • Hema basecoat – 1 laagje
  • Essence All Access – 1 laagje (omdat ik een beetje klunzig bezig was op sommige nagels 2 laagjes)
  • Seche Vite topcoat – 1 laagje

Helaas is deze oude Multi Dimension lijn van Essence al heel lang uit de schappen verdwenen. Dat is jammer, want het is een prachtige kleur die in één keer dekt. Mocht je erg enthousiast zijn over deze kleur, dan heb je misschien wat aan deze post van Nihrida, waarin ze verschillende donkergroene shimmers met elkaar vergelijkt.

2 Reacties op “Day 4: green

Geef een reactie

