Het leukste houten huisje

bron

Een houten huisje, maar dan anders! Ik moet toegeven dat ik stiekem heel blij werd van deze foto’s toen ik ze zag op Tumblr. Wat een geweldig idee! En het ziet er ook nog eens behoorlijk ruim en licht uit! Ik was dan ook een tikje teleurgesteld toen ik las dat het de privé muziekstudio van cabaretier Hans Liberg is. Geen schattig vakantiehuisje waar ik eens een weekendje kan bivakkeren…

Misschien wil ontwerper Piet Hein Eek ook zo’n leuk huisje voor mij ontwerpen? Ik heb al een gigantische houtstapel tot mijn beschikking, dus het kan zo gebouwd worden ^^

Geef een reactie

