Klusweekend

Op de bovenstaande foto ziet de keukenvloer er nog behoorlijk armetierig en vooral lelijk uit, maar na een weekend hard werken ligt er een mooie, lichte, houtkleurige laminaatvloer op! En niet alleen in de keuken, maar ook in de slaap- en woonkamer en de hal.

De slaapkamer, pre-klik. De twee kamers waren relatief simpel om te leggen, maar vooral de hal en de keuken waren een stuk lastiger! Werkelijk alle wanden zijn daar scheef. Daar merk je normaal niets van, maar wel als je er een rechte laminaatplank tegenaan legt..

Cateringactiviteiten in de badkamer. De zaagtafel stond in de keuken, dus daar was het één grote stofbende. Niet zo geschikt om broodjes te smeren. (Hoewel.. extra vezels!) Dit zijn trouwens onze nieuwe wastafel, kraan en wandtegels (:

Een vriendelijke boodschap op de ondervloer voor de toekomstige bewoners die per se ander laminaat willen leggen.

Fantastisch lekker Indiaas eten op de geïmproviseerde eettafel en zitbank. Dit eten haalde we (zoals altijd) bij De Kleine Moghul. Als je in Groningen bent, MOET je daar een keer gegeten hebben/eten hebben afgehaald. Het is echt geweldig. Ik kies altijd de ‘Shahi Paneer’, dat is een heerlijk romige saus met stukken paneer en champignons en andere lekkere smaken die ik nooit helemaal goed kan plaatsen, maar waarvan ik wel weet dat ze heerlijk zijn. Tim en mijn vader smulden van de ‘Palak’ met room en kip. Volgens hen ook heel lekker.

Fun fact: vroeger gingen mijn moeder en buurvrouw Esther regelmatig samen naar Groningen. Ze brachten altijd Turks fruit van Le Souk (Folkingestraat) en Indiaas eten van De Kleine Moghul mee. O happy day! Ik bewaarde altijd een stuk papadam voor de volgende dag, wat dan altijd slof werd, waarna ik het weggooide..

Anyway, er moeten nu alleen nog wat plinten en kabels worden gelegd en dan kunnen de verhuizers onze spullen komen brengen. Hoera!

Geef een reactie

