Kleur en streep

Ik heb eigenlijk niet zoveel met mode en kleding en schoenen en er hip bijlopen (ik draag wat ik leuk vind en heb nauwelijks een idee wat hip is), maar opeens voelde ik me geïnspireerd en scharrelde ik wat leuke foto’s op.1. bron – Ombre panty! Ik vind deze paars/zwart combinatie echt heel erg mooi! Vooral bij een zwarte rok of jurk, zoals op de foto. De oranje/witte, bruine/gele en zwarte/witte versie op de originele site zijn ook mooi!
2. bron – Schoenen! Ik vind het linker paar lijken op een sterrenhemel.
3.  bron – Verticale strepen maken mijn benen nog langer dan ze al zijn, maar dit soort spiraalstrepen staan denk ik wel mooi. En: dat koffertje is zo schattig!
4. bron – Dit lijkt me niet heel erg draagbaar (ik blijf vast overal achter haken) en wasbaar, maar het ziet er wel heel leuk uit.5. bron – Ik zag deze panty een hele tijd geleden bij The Dainty Squid en vond ‘m toen zo leuk, dat ik ‘m eigenlijk wel wilde kopen. Blijkbaar had de rest van het internet ook die gedachte, want hij was opeens uitverkocht.. Maar nu is ‘ie weer binnen!
6. bron – Deze onregelmatige horizontale strepen zijn ook leuk, maar iets minder elegant dan de dunne streepjes bij de vorige panty.
7. bron en 8. bron – Op deze twee foto’s staan dip dye jurken. Dit vind ik er zo cool uitzien. Vorig jaar zag ik bij een winkeltje in Groningen een wit jurkje met bloemetjesprint, met een zwarte dip dye. Het zag er heel leuk uit. Helaas was het prijskaartje iets minder leuk en dus liet ik de jurk aan mij voorbijgaan. Maar na het zien van deze foto’s, ben ik weer helemaal enthousiast. Ik bedacht me dat het dip dyen van een jurk waarschijnlijk helemaal niet zo moeilijk is. Binnenkort maar eens bij H&M kijken naar een leuk jurkje, dat ook nog eens goedkoop is – want als het mislukt heeft het me in ieder geval niet veel geld gekost! (:

2 Reacties op “Kleur en streep

Geef een reactie

