Ezels zijn leuk!


bron

Ezels zijn zo leuk! Ze hebben zulke leuke, zachte, pluizige oren, die net iets te groot voor hun hoofd zijn en prachtige donkere ogen en een mooie witte meelsnuit en ze zijn ook nog eens behoorlijk intelligent en veelzijdig. Ik zou graag een ezel willen ^^

Ambitieus, maar vrij onrealistisch plan: ik geef mijn moeder dit jaar een geit op haar verjaardag en geef mezelf een ezel, die kan gezellig bij die geit kan staan. Dan kunnen ze grazen op het grasveldje naast het huis van mijn ouders en kunnen ze onder het afdak in de achtertuin staan.

2 Reacties op “Ezels zijn leuk!

    • Het is nu nog niet echt haalbaar, maar mochten mijn ouders ooit eens de kans krijgen om hun tuin een stukje uit te breiden, dan stel ik het ambitieuze plan zeker voor!

Geef een reactie

